Boer en Zuivel

Geschatte leestijd: < 1 minuut


Versspeciaalzaken-tonen-kracht-tv-spot

Versspeciaalzaken tonen hun kracht in tv-spot

Versspeciaalzaken, waaronder de kaasspeciaalzaken, laten in een nieuwe tv-spot gezamenlijk de kracht zien van de ‘versspecialist in jouw buurt’. Dat meldt Stichting Foodspecialiteiten Nederland.

‘Vers en met liefde’ is de boodschap van de tv-spot van onder andere de kaasspeciaalzaken, slagers, poeliers, groentespeciaalzaken en bakkers. De tv-spot is sinds 27 april te zien op de publieke zenders.

In de tv-spot is te zien voor welke kernkwaliteiten deze verswinkeliers staan, zoals lokaal betrokken, huisgemaakte en unieke producten, kennis van de herkomst en passie voor de producten, persoonlijk contact, veilig winkelen en het betreft straat- en sfeerbepalende winkels.

De commercial is een eerste vorm van gezamenlijke communicatie door de versspecialisten en vormt een opmaat naar een langer lopende consumentencampagne en bredere samenwerking binnen de branches.

Delen

Heeft dit artikel je geholpen?

Gerelateerd

Noteringen augustus

De noteringscommissie is op 1 augustus weer bij elkaar geweest voor overleg over de noteringen. Bekijk hier de noteringen van augustus. […]
Geschatte leestijd: 2 minuten

De BBZ groeit! – Juli 2025

De BBZ groeit! Drie nieuwe leden vertellen waarom ze lid van de BBZ zijn geworden. Lees hier hun verhalen en zegt het voort. […]
Geschatte leestijd: 3 minuten

Meer toezicht op merken dankzij webshop

BBZ lanceert een webshop. Vanaf nu kunnen de boerenkaasmerken en het keurmerk Kaas van de Boerderij uitsluitend via de webshop worden besteld. […]
Geschatte leestijd: 2 minuten