Boerengraskaas-campagne volgende week van start
De graskaas wordt bijna weer verkocht! En daarom organiseren wij van 15 t/m 29 mei een campagne voor echte boerengraskaas, boerengrasboter en karnemelk. Maar liefst 82 zelfzuivelende boeren hebben zich aangemeld om mee te doen aan deze campagne in hun winkel, waarvan 27 boeren ook nog deelnemen aan de socialmediacampagne. We gaan er een groot succes van maken!
Posters, kraskaarten en socialmediaposts
Als je je hebt aangemeld, ontvang je van ons gratis twee A4-actieposters en twee A3-actieposters om in jouw winkel op te hangen. Bovendien krijg je er een bundel kraskaarten bij, waarmee de klant kans maakt op een dinerbon t.w.v. € 100,-. Landelijk worden er 5 van deze winnende loten willekeurig ingestoken. Wat sowieso wel in elke bundel van 100 kraskaarten zit, zijn 10 winnende kraskaarten waarmee de klant iets wint wat jij zelf beschikbaar stelt. Denk hierbij aan een pakje roomboter, doos eieren of pondje kaas, gemaakt op de boerderij. Daarnaast ontvangt iedereen die meedoet kant-en-klare socialmediaposts (teksten en beelden) die je op je eigen socialmediakanalen kunt delen.
Socialmediacampagne
Om meer mensen te laten weten dat jij graskaasproducten aanbiedt (ook grasboter en karnemelk), kon je je ook inschrijven voor de lokale socialmediacampagne. Die loopt ook van 15 t/m 29 mei. Als jij je hiervoor hebt aangemeld werkt het als volgt: Jij en de Bond van Boerderijzuivelbereiders delen de kosten; jij hebt € 50,- voor de advertentiekosten betaald en de Bond van Boerderijzuivelbereiders betaalt voor het maken en instellen van de advertentie. De advertentie wordt geplaatst op het account van Boerderijzuivel, jouw boerderijwinkel wordt hierin getagd en deze wordt geadverteerd in jouw omgeving. Daarnaast maken we de advertentie heel relevant voor de doelgroep!
Speciale actiewebsite en campagnevideo
Consumenten vinden de verkoopadressen van de boerengraskaas, boerengrasboter en karnemelk op de door ons gemaakte speciale actiewebsite Boerengraskaas.nl. Bekijk ook de campagnevideo die we tijdens de actieperiode gaan verspreiden: